Monthly Archives: Luty 2015

Gdy w trakcie popołudniowego powrotu z biura

Kiedy w trakcie popołudniowego powrotu z biura ulatuje z nas stres całego dnia i wśród pobolewania głowy oraz bólu karku nasuwają się myśli: „muszę coś zmienić, muszę zacząć się ruszać, jeść inaczej… tylko kiedy? jak?” jedyne co wtedy czujemy to smutek. A rano kołowrotek rozpoczyna się kamagra
od nowa. Noworoczne postanowienia też niewiele dają. Dlaczego? Bo my, jak i cały świat wokół nas, działamy na najwyższych obrotach, stawiamy sobie wysokie cele, sporo od siebie oczekujemy. Często zbyt dużo i za szybko i to z reguły stoi nam na drodze do wprowadzenia w życie przemian.
impotencja1
Jak rozmyślamy o zdrowym żywieniu wyobrażamy sobie ascezę z „zieleniną” i wieczystym poczuciem tęsknoty za poprzednimi smakołykami, jak myślimy o aktywności fizycznej to zakładamy, iż musimy wkomponować te wielogodzinne treningi na siłowni i bieżni i nic dziwnego, iż wychodzi nam z tej kalkulacji, iż w tygodniu już nie będzie chwili na sen, a przecież wypoczynek również jest ważny dla ciała… I w ten sposób nie wdrażamy żadnych zmian, a nasza frustracja wzrasta.
Najistotniejsze, to zakomunikować sobie jasno: lepsza mała zmiana niż żadna. Znajdźmy kwadrans dziennie lub pół godziny trzy razy w tygodniu, ażeby się poruszać – wybrać się na spacer, przesiąść się z samochodu do komunikacji miejskiej, przejechać się gdzieś rowerem, pójść na basen albo squasha z przyjaciółmi. A może spróbować czegoś, czego jeszcze nigdy wcześniej nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma sprawiać nam przyjemność! Zadbajmy też o dietę i ustalmy sobie jakieś dni w
cialis tanio
tygodniu, w które będziemy jeść potrawy w wersji lekkiej – np. w określone dni mniej kawy, żadnych fast foodów albo jedzenia po 20tej. Kreśląc sobie realistyczne cele zyskujemy podwójnie: realizujemy autentyczne zmiany do własnego życia i budujemy szczere chęci na kolejne! Czasem już nawet małe zmiany planu tygodnia zapewniają namacalną poprawę stanu życia seksualnego: czujemy się lepiej, atrakcyjniej i mamy więcej energii, którą należałoby w rozkoszny sposób spożytkować…

Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, że twoja aktywność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki tyczy się nie tylko ciebie lecz dużej części męskiej populacji i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie „wypadek przy pracy” nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż przestrzegam, abyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się pełnią życia! tadalis

Odnotowałeś pierwsze zapowiedzi choroby – co musisz zrobić?

Przełam opory i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, który dotknął właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, żebyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Prócz tego regularnie sprawdzaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, aby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oszacuje stadium choroby i pokieruje do właściwego fachowca – urologa bądź seksuologa, który na pewno ci pomoże. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Problemy z erekcją są całkowicie odwracalne!
Standardowe leczenie prowadzone jest przeważnie za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć terapię. Oto najważniejsze z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustego mięsa zastępując je owocami oraz warzywami. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą obniżać libido). Dużo warzyw oraz owoców to podstawowy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego i nadwagi. Jeśli chodzi o owoce, to wartościowe będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – prócz warzyw zielonych warto konsumować czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Można spytać także dietetyka o właściwą dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest restrykcyjnym „niejedzeniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego menu w posiłki wartościowe i ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wdrożenie do swojego jadłospisu potraw z regionu śródziemnomorskiego, szczególnie zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu zmotywują twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (co więcej – jest to udowodnione), że lampka czerwonego wina przed łóżkowymi igraszkami polepsza aktywność w łóżku. Stroń jednak od alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w drugą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Zerwij z paleniem

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa bardzo źle na twój organizm oraz libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym seksie pali papierosa, to szkodliwy pomysł. Papierosy nie dość, że bardzo redukują twoją sprawność seksualną i powodują inne, równie poważne komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będziesz przesiąknięty ich wstrętnym zapachem. Wierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej nieznośny zapach utrzymuje się we włosach, potem w ubiorze, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni i żenujących sytuacji między wami, także w sypialni. Oczywiste jest, że jako osoba paląca na pewno nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest trwale związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak istotne jest, żebyś oprócz diety aktywnie praktykował sport. Czynnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieganie albo siłownia oraz regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. Tutaj dużo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak mniemam, nie są zbyt duże. Potwierdzisz jednak to, że im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeśli będziesz pragnął cyklicznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to chwilę czasu.

5. Regularnie staraj się uprawiać seks

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Wyślij na wakacje rutynę a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek przeżywa trudności (nawet w przypadku, gdy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, gdyż to także pośrednio wpływa na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra cena

Dziewięć sposobów na podbicie libido

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma sprawdzonymi sposobami na to, żeby bardziej Ci się chciało oraz aby twoja i partnerki satysfakcja ze zbliżenia była o wiele większa.

Prezentuje parę prostych porad, aby w twojej sypialni zrobiło się naprawdę gorąco!
1. Dotykaj ją
Jeżeli będziesz codziennie dotykał partnerkę, twój organizm zacznie wytwarzać hormony, które przysporzą się do wzmocnienia waszej więzi. Badania prowadzone w USA dowiodły, iż dotyk stymuluje wytwarzanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która zbliża pary ze sobą. Skutek jest oczywisty: częściej zaczynasz mieć niegrzeczne myśli.
2. Wyjdź na słońce

Godzina spędzona na słońcu może powiększyć ilość testosteronu (najważniejszego męskiego hormonu) w twoim organizmie aż o 69 % – do takiej konkluzji doszli naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego. W dodatku promienie słoneczne obniżają poziom melatoniny, hormonu, który pogarsza płodność i apetyt na seks. Światło z solarium też daje takie wyniki.
3. Oglądaj filmy o miłości

Zgodnie z tym co dowodzą naukowcy z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może skutkować tym, że mężczyzna stanie się bardziej romantyczny oraz troskliwy. Zauważyli oni, że filmy miłosne podwyższają poziom progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wzrost libido – aż o 10 procent. Największym twoim kłopotem będzie odszukanie takiego filmu, przy którym uda ci się nie usnąć.
4. Kiedy tylko masz ochotę to ziewaj
Ziewanie i erekcje są dozorowane przez przez tą samą substancje chemiczną: tlenek azotu. Ziewając, przygotujesz ścieżki neurochemiczne, dzięki którym podołasz obowiązkom łóżkowym, gdy zajdzie tego rodzaju potrzeba. Oprócz tego ziewanie powoduje, że czujesz się zrelaksowany, a do twojego penisa przypływa większa ilość krwi.

5. Pij sok z owocu granatu
Codziennie pij szklankę soku z granatu. Badania przeprowadzone na Uniwersytecie Kalifornijskim dowiodły, cialis tanio
iż owoc ten pomaga zwiększyć przepływ krwi do twojego narządu płciowego. Oprócz tego sprawia, iż całujesz bardziej namiętnie.
6. Otaczaj się wonią wanilii

Zapach wanilii efektywnie wzmaga przepływ krwi do członka – tak twierdzą naukowcy z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia zwiększa fale alfa w mózgu, które relaksują oraz pomagają pozbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji produkowanej w mózgu, która aktywuje podniecenie seksualne. Rozumie się samo przez się, że nabywanie lodów waniliowych jest dużo mniej żenujące niż zaopatrywanie się w środki na potencję.
7. Jedz zdrowo
Jeżeli mężczyzna je za mało cynku, jego ciało produkuje mniej testosteronu. Dlatego warto włączyć do jadłospisu dużo potraw mięsnych, orzechów, nabiału i pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij też o witaminie C, która zwiększa poziom oksytocyny w ciele oraz wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Przestań być palaczem

Nikotyna znajdująca się w wyrobach tytoniowych może spowodować zwężenie naczyń krwionośnych, hamując transport krwi do penisa. Pewne doświadczenie wykazało, iż już dwa papierosy mogą sprawić, że erekcje staną się bardziej miękkie. Pamiętajmy również o innych negatywnych atrybutach palenia, np. nieświeży oddech, żółte zęby oraz zmarszczki.
wiecej na naszej stronie kamagra tanio

Witam na moim blogu

biala-sukienka-z-blekitnymi-dodatkami

Halooo :)

Halooo :)

Halooo :)